diumenge, 27 de gener del 2008

Entrenament d'un matí anticiclònic de gener

Diumenge al matí. Vaig a la carretera de les Aigües a entrenar. Començo la cursa a plaça Mireia (sector de Sant Pere Màrtir). Molta gent, massa pel meu gust. El dia és esplèndid i ciclistes, corredors, excursionistes i caminadors han fet cap a aquest passeig panoràmic de la serra de Collserola. El mirador dels Xiprers és ple. Segueixo la meva cursa i a poc a poc baixa la intensitat de "trànsit". Agafo un bon ritme. En creuar la carretera de Vallvidrera penso que la passarel·la que estant construint anirà bé per evitar problemes a ciclistes, corredors i altres usuaris d'aquest passeig, i és clar als cotxes. Segueixo cap al baixador del funicular de Vallvidrera. En aquest sector les corbes són obagues i es nota el contrast de fresca i humitat amb els punts més assolellats. En aquest tram hi ha menys passejadors. Arribo sota de l'observatori Fabra i m'aturo a veure a la font. Ja arribo al pla de les Maduixeres on torna a haver-hi molta gent que arriba o se'n va. Els cotxes col·lapsen l'aparcament. Avui els senglars deuen estar arraulits al fons d'algun barranc. Enfilo el carrer Rosend Arús fins a l'avinguda del Tibidabo. Segueixo de baixada fins al passeig de la Vall d'Hebron i sense parar segueixo cap a Horta; carrer Lisboa, passeig Maragall fins a casa els pares. No estic excessivament cansat i la dutxa hem fa sentir bé. Tenia ganes de córrer, ahir no m'havia sentit bé ni motivat. No m'he fatigat, caldrà recuperar-se però. Potser tants dies de descans entre sessió i sessió ho afavoreixen. Al vespre m'inscric a la mitja de Barcelona. Falten quinze dies però no val a badar. Torno a sentir-me motivat i vull córrer la marató de Barcelona. Els 3 de març us ho explicaré.