dilluns, 25 d’octubre del 2010

Feu un salt!

Ahir vaig fer un salt envoltat de centenars de nens i nenes a l'Estadi Olímpic de Montjuïc. Sembla ser que vam salvar el planeta dels plans d'un malvat especulador, dolent entre els dolents. Ai si fos tan fàcil...

Una cosa és certa: em vaig emocionar i em vaig contagiar d'optimisme, de bones vibracions i superbonrotllto. I és que fent coses amb les meves filles em fa sentir millor, amb elles, amb mi mateix i amb qui m'envolta.

Escolteu la cançó, mireu les imatges i sobretot salteu. No salvareu el planeta però de ben segur que el mal moment particular o aquell tràngol puntual es fa menys feixuc i us ajuda a veure les coses amb la mirada d'un infant.

I com diuen: si non e vero, e ben trovato.

Ànims.

1 comentari:

MPG ha dit...

Això dels Súpers és un lloc de trobada increïble, i la festa, com dius, de bon rotllo (encara que hi ha pares que encara no ho han descobert). Està bé, retornar al passat i sentir-nos bé, com els nens. Aparcar les nostres menjades de tarro i aprendre a entusiasmar-nos pel que desitgem.