dijous, 13 de gener del 2011

Sessió de proves

Fa uns dies vaig compartir una sessió d'entrenament amb l'amic Clariana. L'escenari triat per a l'ocasió va ser els voltants del turó de Sant Pere Màrtir, a l'extrem meridional de la serra de Collserola.

En Clariana em va oferir provar les seves noves sabatilles de muntanya. Tal com vaig comentar a finals de novembre va ser escollit juntament amb 200 corredors de tot l'Estat per provar unes noves sabatilles de trail running d'Asics, poder valorar les seves característiques i explicar el nou producte a coneguts i amics.

Vaig acceptar encantat aquesta oportunitat i tot seguit vam iniciar la sessió. Després d'una estona d'escalfament suau per la carretera de les Aigües ens vam enfilar per un sender costerut fins a la carena. En aquest tram de pujada ja vaig poder notar la diferència entre córrer amb unes sabatilles de muntanya i les que ho faig habitualment, que són més aptes per asfalt. Després ens vam decidir a pujar fins al turó de Sant Pere Màrtir, el tram més exigent de tota la sessió, doncs supera una rampa d'uns 50 m de desnivell en tan sols 250 metres de longitud. A més, el terra estava humit i de ben segur amb les meves sabatilles habituals hauria relliscat més d'una vegada. Sens dubte aquestes sabatilles tenen una molt bona adherència i a més donen molta seguretat, especialment a la baixada.

Després dels estiraments finals i d'haver recuperat una mica, vaig xerrar una estona amb en Clariana sobre les seves noves sabatilles, les curses de muntanya i la proliferació de proves i aficionats dels darrers anys a casa nostra.

Pel que fa a les bambes els hi posaria una bona puntuació, són còmodes, segures i fortes, però no me les compraria doncs el preu és força elevat. A més, com ja he dit en altres ocasions, a mi la muntanya m'agrada més per a caminar, i tot i que també acostumo a fer-hi sessions d'entrenament, les curses de muntanya m'atrauen més aviat poc. En qualsevol cas, em satisfà haver compartit aquesta breu experiència amb l'amic Clariana. Ell si que les està gaudint.

1 comentari:

Madamme_trnd ha dit...

Hola Jaume!
Moltes gràcies per publicar els teus comentaris sobre la prova de les ASICS Trail Running.
A trnd esperem poder oferir més projectes esportius en un futur, tan de bo hi puguis participar! T'invito a registrar-te a la comunitat trnd: www.trnd.es.
Una abraçada! :)